7010901701 |
Cąpsules TAC: Eines i programes |
2020-2021 |
Taller a centre. Educació Primąria |
|
|
|
26/1/2021 - 30/3/2021 (10 hores) de 12:30h a 14:00h |
|
ESC Mare de Déu del Remei |
|
c. les Rodes, 8 (Alcover)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Alt Camp
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
08/01/2021 - 19/01/2021 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Formació en format cąpsules on coneixerem i posarem en śs diferents plataformes, eines i recursos on-line que ens permetran la creació dactivitats i materials didąctics dśs tant a laula com en lentorn virtual utilitzat per la nostra escola (Google Classroom).
|
| |
Objectius |
-Dotar als mestres d'unes eines i recursos que ens permetin optimitzar la nostra tasca educativa tant a laula com a casa en cas de possible confinament.
-Normalitzar lśs daquestes eines i recursos en el dia a dia.
-Aplicar lśs deines que faciliten la programació i la tasca educativa.
-Cončixer plataformes que permeten el recull de les evidčncies de les tasques proposades.
|
| |
Continguts |
Cąpsula 1: Canva. Disseny grąfic.
Cąpsula 2: Purpose Games. Activitats interactives.
Cąpsula 3: Genially. Presentacions.
Cąpsula 4: Pissarres interactives.
Cąpsula 5: Quizziz . Test.
Cąpsula 6: ClassDojo. Reforē positiu.
|
| |
Formador/a |
Laura Abelló
|
| |
Avaluació |
a)Tasques encomanades en les hores no presencials:
Cada cąpsula conté un exercici prąctic que consisteix en la creació dun recurs educatiu fet amb leina presentada en la cąpsula.
b)Criteris davaluació de laprofitament:
És necessąria la utilització de manera correcta del contingut teņric de la cąpsula per tal dassolir la tasca.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistčncia al 80% de l'assistčncia i realització de les tasques encomanades
|
| |
Persones destinatąries |
Professorat del centre
|
| |
E-mail |
crp-altcamp@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
26/01/2021 |
1230 |
1400 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
dimarts |
30/03/2021 |
1230 |
1400 |
|
| |